Alpay, türküden derlenen bu þarkýyý daha 1960'lý yýllarda sahnelerde söylüyordu (1962). Tülay German da ayný þekilde (1963). O zamanlar çok tutulan bir þarký idi. Sonraki yýllarda yani 1964 Balkan Müzik Festivalinde Tanju Okan, Tülay German ve Erol Büyükburç'un katýldýðý Milli Orkestra ile Belgrad'ta seslendirilmiþti. Sanatçýlarca gerek sahnelerde gerekse 45'liklerinde yorumlandý. Alpay 2 kez (1965 ve 1967) ve Barýþ Manço da(1966) birer kez plaða okudu. Alpay'dan baþka Tüley German'ýn 1963'de Erol Büyükburç'un ise 1964'deki repertuvarýnda yer alýyordu.